Skip to content

Despre


 

VestiRo SA este o firma de familie care din anul 1991, cand a fost infiintata, sta in slujba industriei de moda. Compania detine trei facilitati de productie, avand peste 600 de angajati si o cifra de afaceri de peste 5 milioane de Euro in 2014.
Cu o piata a confectiilor intr-o permanenta schimbare si care pune accent din ce in ce mai mult pe calitate, viteza si preturi competitive, acest sector pare sa fie presarat cu mai multe provocari decat a fost vreodata. Pentru a tine pasul cu tendintele la nivel global, investim in cele mai avansate tehnologii pentru industria confectiilor, oferindu-le clientilor nostri un raspuns rapid, competitiv si calificat. Avem parteneriate cu cei mai mari furnizori din industrie, pentru a asigura nivelul de calitate ridicat pe care il solicita clientii nostri.

VestiRo – 25 de ani de experienta in productia de confectii

  • Know-how si capacitatea de a oferi servicii integrate
  • Cele mai inalte standarde etice
  • Transparenta de-a lungul intregului proces de productie
  • Personal inalt calificat
  • Inzestrare tehnica moderna (echipamente si software)
  • Gama larga de produse oferite
  • Raport calitate / pret exceptional
  • Comunicare excelenta cu clientii
  • Certificare ISO 9001 – Managementul Calitatii; Certificare ISO 14001 – Management de Mediu

iso9001           iso14001

Romania – experienta si traditie
Beneficiati de avantajele experientei indelungate in domeniu din tara noastra, de apropierea geografica de Europa occidentala, de usurinta de a stabili relatii de afaceri datorata apartenentei la Uniunea Europeana , dar si de raportul calitate / pret greu de egalat.
• Traditie indelungata si reputatie – Pentru o lunga perioada de timp, Romania a fost printre cei mai mari furnizori europeni de imbracaminte.
• Tara membra UE – La data de 1 ianuarie 2007 Romania a devenit al 26-lea stat membru UE; din acel moment, toate produsele manufacturate in Romania au avantajele derivate statutul de a fi “made in the EU’, iar toti producatorii sunt aliniati legislatiei europene privitoare la forta de munca sau protectia mediului.
• Pozitie geografica convenabila – Romania este pozitionata in mod ideal pentru companiile care doresc un raspuns rapid, care sa le usureze eforturile logistice.
• Raport calitate / pret foarte bun – Produse si servicii foarte competitive in termeni de pret si calitate; producatorii asiatici ar putea fi in anumite situatii mai bine situati din punct de vedere al pretului, dar deseori nu se ridica la nivelul de calitate oferit de producatorii romani, iar in plus pot provoca probleme de natura responsabilitatii sociale clientilor occidentali.